728x90 AdSpace


  • Latest News

    Wednesday, November 9, 2016

    මැජික් වලට ආශා ඔබට


     නුතන සමාජයේ මැජික් වලින් ඔබ්බට ගිය ඇස් බැඳුම 

    එක් වසරක් එෆ්බීඅයි outwitting සහ ඔවුන්ගේ රොබින් හුඩ් පන්නයේ මැජික් ඇස් කණ්නාඩි මහජනයා විචිත්රවත් රැයේදී ජයග්රහණයෙන් පසු, මෙම අසරුවන් සතරදෙනා වන තාක්ෂණික අධිපති වන වංචනික ක්රියා හෙලිදරව් බලාපොරොත්තු ආවත් කාර්ය සාධනය සඳහා දසවසරකට. ඔවුන්ගේ අතුරුදහන් පනත පිටුපස මිනිසා වෝල්ටර් Mabry, තවමත් තම වඩාත් අපහසු මංකොල්ලකෑම ගැසීමෙන් බවට අසරුවන් තර්ජනය කරන තාක්ෂණික බරපතල ප්රශ්නයකි හැර වෙනත් කිසිවෙකු නැත. ඔවුන්ගේ එකම බලාපොරොත්තුව ඔවුන්ගේ නම් හෙළි එය සියලු මොළකරු හෙළි කිරීමට එක් අවසාන පෙර නොවූ විරූ ගැනුනේ ඉටු කිරීම
    harry potter ප්‍රධාන චරිතය රගපාන නළුව රඟ දක්වන මෙම සිනමා කෘතිය ඉතාමත් සුපිරි ගනයේ මැජික් දර්ශන ඇතුලත් ත්‍රාසය කැටිවූ අලංකාර සිනමා පටයකි

    නියම මැජික් ශිල්පියෙකු කිසි දිනකවත් ඔහුගේ රහස් තම බිරිඳට හෝ දරුවෙකුටවත් නොකියා අවසානය තෙක්ම ආරක්ෂා කරනු ලබයි එම කතාව මෙම කතාපුවතින් මානව පිළිබිඹු වේ මෙම කතා පුවත සන්පුර්ණ ලෙසම ගොනු වෙන්නේ මැජික් රහස් වටා ගෙතෙන්නකි
    මෙම චිත්රපටය මතුවේ ලියා නැත, මම එය සඳහා ගෙවන වැළකී ලෙස බොහෝ ජනතාව දැනුවත් කිරීමේ අවශ්යතාව දැනුණා. මම විචාර අතලොස්සක් ලියා ඇත හිතන්නේ නමුත් මෙහි ඒ මත මගේ කෙටි ගනිත් වේ ... මේ වන විට සංවර්ධනය කවදාවත් කතාවක් රේඛාව, බොළඳ "මිත්යාවන්" මට මගේ ඇස් රෝල් කළ හාස්ය දී උත්සාහයන්. චරිත රේඛා සහ පිටපත් එසේ මගෙ ලෙස කටයුතු නැරඹීම සඳහා වේදනාකාරී විය, ඔවුන් පවා එය හොඳ පෙනුමකින් සකස් නොහැකි විය. මගේ මිතුර, කියමින් මිත්යාවන් අනුකරණය කරමින් හොඳම "රසවින්දන" සාරාංශ "බලන්න නිසා එය මෙම අතේ නැහැ! ඒක මගේ අනෙක් අතට ඉන්නේ!" ඒ corny. මම ඔවුන් "ඇස" මත යම් තර්කානුකුල පත්කරයි පැහැදිලි කිරීමක් ඉදිරිපත් පසුව මගේ මිතුරා සහ මම පැහැදිලි කිරීමට asthey අඛණ්ඩ ඉවත්ව ගිය පෙර විවිධ ජෝඩු දෙකක් ගමන් නැරඹූහ. ප්රථම චිත්රපටය ඉතා විනෝදාස්වාදය විය නමුත් මෙම මෙතෙක් ඉදිරිපත් නරකම කිව් විය හැක.


    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: මැජික් වලට ආශා ඔබට Rating: 5 Reviewed By: Admin
    Scroll to Top